Звіт сільського голови та виконавчого комітету за 2016 рік

Опубликовал kirovo  •  Рубрики: Документи

 

Звіт сільського голови та виконавчого комітету за 2016 рік

 

Робота відділів управління виконавчого комітету сільської ради

Проведено 12 засідань виконавчого комітету: розглянуто 86 питань, прийнято 55 рішень.

            При виконавчому комітеті сільської ради утворені і працюють такі комісії:

  • Опікунська рада – голова Швачка Валентина Михайлівна, депутат від в/о № 10;
  • Адміністративна комісія – голова Старостенко Надія Степанівна, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету;
  • Громадська інспекція у справах неповнолітніх – голова Старостенко Надія Степанівна, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету.

Здійснено заходи:

  • Щоквартально проводилися виїзди до сімей, які знаходяться в скрутному становищі;
  • За зверненнями громадян надавалася правова допомога.

     Працює комісія з впорядкування адресного господарства сільської ради:

  • підготовлено 26 рішень;
  • проведено роботу щодо перейменування сільської ради з поданням документів у спеціальні організації;
  • підготовлено описи архівних справ (всього 63 томи) з 2011 року по 2014 рік.

За 2016 рік проведено шість пленарних засідань сесій та постійних комісій:

Розроблено та затверджено на сесіях Кучаківської сільської ради такі програми і положення:        

–     Програма благоустрою населених пунктів Кіровської сільської ради;

  • Програма розвитку фізкультури і спорту на території Кіровської сільської ради на 2016-2018 рр.;
  • Правила благоустрою населених пунктів Кіровської сільської ради;
  • Затверджено нормативно-грошову оцінку земель населених пунктів Кіровської сільської ради;
  • Положення про оренду майна, що є комунальною власністю територіальної громади населених пунктів Кучаківської сільської ради;
  • Положення про тендерний комітет Кучаківської сільської ради;
  • Положення «Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кучаківської сільської ради на 2017 рік».

Робота керівника відділу ДРАЦС:

  • Складено 50 актових записів про державну реєстрацію смерті з підготовкою пакету документів для оформлення допомоги на поховання;
  • Складено 30 актових записів про державну реєстрацію народження з підготовкою пакету документів для оформлення допомоги при народженні дитини;
  • Складено 4 актових записи про державну реєстрацію шлюбу, проведено 1 урочисту державну реєстрацію шлюбу.

Здійснено 236 нотаріальні дії:

  • З них посвідчено 34 заповітів, усі внесено до державного реєстру Міністерства юстиції України;
  • Посвідчено 182 довіреності, 3 з яких внесено до Державного реєстру МЮУ.

Надійшло звернень громадян – 2 556, з них на особистому прийомі – 2 436. 

За зверненнями громадян видано 1 644 довідки.

Оформлено 49 справ про прийняття та відмову від спадщини. 

Надійшло 18 запитів від нотаріальних контор та приватних нотаріальних округів. Всі опрацьовано і на всі надано відповіді.

Надійшло 29 запитів від органів прокуратури. Всі опрацьовано і на всі надано інформацію.

Надійшло 22 судові справи. Всі опрацьовано і на всі надано інформацію.

Від установ та організацій надійшло 835 звернень, листів, запитів. Всі опрацьовано в установлені законодавством терміни.

Видано документів по запитах, зверненнях, листах  –  782.

Статистика.      Вчасно  було підготовлено та здано всі статистичні звіти.

  • Ф 1, Ф 4 – житлофонд.
  • щоквартальні по Ф–2 буд
  • по Ф–6 сільрада
  • по Ф –3
  • по Ф –1 АП
  • по Ф – 2 тр
  • по Ф – 7 ТНВ

 

По населених пунктах сільської ради обліковується:

  • село Артемівка – 201 житловий будинок;
  • село Кучаків 623 житлових та 5 багатоквартирних;
  • село Лебедин 393 житлових та 3 багатоквартирних; 
  • село Сулимівка – 325 житлових будинків;
  • село Мала Стариця – 182 житлових будинків.

Населення станом на 01.01.2017 рік складає 3509, а саме:

  • с. Артемівка – 329
  • с. Кучаків – 1599
  • с. Лебедин – 1182
  • с. Сулимівка – 195
  • с. Мала Стариця – 204

 

  • Перепис книг погосподарського обліку по селах Кучаківської ради:

Домогосподарств за 2016 рік – 1927.

 

        Централізована бухгалтерія:

- ведення бюджету-балансу.

сплата земельного податку (згідно з рішенням Кучаківської сільської ради від 14.07.2016 року   № 198-06-07 від сплати податку звільняються:

– Інваліди першої та другої групи;

– Фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

– Пенсіонери (за віком);

– Ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», в т.ч. учасники бойових дій та учасники АТО;

– Фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи).

Виконання показників економічного розвитку за 2016 рік:

Проведено благоустрій населених пунктів Кучаківської сільської ради в рамках весняного та осіннього двомісячників:

  • проведено суботники: здійснено прибирання вулиць, кладовищ, обелісків, Братської могили в с. Артемівка, територій біля громадських будівель, ліквідовано 5 стихійних сміттєзвалищ, зібрано та вивезено сміття – 21, 5 куб. м. та інше;
  • встановлено вуличне освітлення в с. Кучаків – по пров. Гагаріна, вул. Горького, пров. Горького;
  • проведено ремонтні роботи вуличного освітлення в селах Мала Стариця, Артемівка,Лебедин, Кучаків;

– проведено побілку дерев  на території населених пунктів сільської ради;

  • проведено кронування аварійних дерев по вул. Гетьмана Івана Сулими та вул. Пащенкових в с. Кучаків;
  • розроблено технічну документацію з нормативно-грошової оцінки земель населених

пунктів сільської ради – Артемівка, Кучаків, Лебедин, Сулимівка і Мала Стариця;

  • у зв’язку зі зміною назви села та вулиць у селах сільської ради виготовлено адресні таблички ;
  • проведено роботи по капітальному ремонту фасаду та покрівлі спортивного комплексу в с. Лебедин;
  • проведено грейдерування доріг;
  • проведено реконструкцію системи газопостачання в приміщеннях:

– будівля сільської ради ;

– будівля клубу с. Кучаків;

– будівля медичної амбулаторії с. Кучаків

  • надана грошова винагорода учням та вчителям Кучаківської ЗОШ (переможцям

предметних олімпіад та випускникам);

  • надано грошову допомогу Кучаківський ЗОШ І-ІІІ ступенів на утримання літнього табору відпочинку;
  • придбано для шкільної бібліотеки Кучаківської ЗОШ художню дитячу літературу;
  • придбано для секції по карате при Кучаківський ЗОШ І-ІІІ ступенів татамі;
  • за клопотанням сільської ради забезпечено безкоштовний проїзд вчителів до місця роботи;
  • придбано футбольну форму для місцевої футбольної команди «Альянс»;
  • делеговано збірну команду сільської ради на районну Спартакіаду (І місце-легка атлетика, ІІ- гирьового спорту, ІІІ місце – футбол);
  • проведено капітальний та поточний ремонти дороги по вул. Незалежності в с. Лебедин;
  • встановлено системи відеоспостереження по вул. Гетьмана Івана Сулими в с. Кучаків;
  • проведено заміну вікон у приміщенні клубу та бібліотеки в с. Кучаків;
  • придбано новорічні подарунки для дітей та працівників ДНЗ «Журавлик» та ДНЗ «Лебедик», працівникам соціальної сфери;
  • разом з районним відділом культури в селах проведено наступні культурно-масові заходи: новорічні вогники, концерти до свята 8- го Березня, поминальні панахиди біля Братської могили села Артемівка, обелісків в с. Лебедин, с. Кучаків, с. Сулимівка та в с. Мала Стариця, святкування народного свята Івана Купала в селах сільської ради, святкування 60- річного ювілею Народного аматорського хору села Лебедин, проведено тематичні вечори;
  • проведено ремонт приміщення бібліотеки в с. Лебедин;
  • проводились роботи з очищення вулиць від снігу;
  • продовжує роботу створене сільською радою КП «Кучаків», яке надає послуги установам та населенню з вивозу твердих побутових відходів, водопостачання та водовідведення;
  • придбано нові меблі для бухгалтерії сільської ради
  • надано грошову допомогу учасникам АТО.

Земельний відділ здійснював такі заходи:

  • Особистий прийом громадян по земельних питаннях;
  • Ведення обліку земель сільської ради;
  • Підготовка статистичних форм з обліку земель;
  • Вирішення спорів по земельних питаннях та з питань благоустрою;
  • Підготовлено проектів рішень сесії сільської ради по земельних питаннях – 131;
  • Видано довідок – 147;
  • Зареєстровано цивільно-правових угод – 96.

 

Бюро військового обліку та паспортний стіл:

  • Оповіщення військовозобов’язаних про прибуття до військового комісаріату для уточнення військово-облікових даних та отримання мобілізаційного розпорядження;
  • Формування списків військовозобов’язаних, які були зняті з військового обліку та підлягають поновленню (всього – 96 чоловік);
  • Оповіщення призовників для явки до БОМВК, які підлягають призову на строкову військову службу (95 чоловік);
  • Роз’яснювальна робота серед жителів сіл сільської ради щодо вступу на військову службу за контрактом до Збройних Сил України (підписали контракт – 3 чоловіки);
  • Оповіщення військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку сільської ради та призначені до складу загонів територіальної оборони (30 чоловік);
  • Приписка до призовної дільниці громадян 2000 р. н. шляхом вручення персональних повісток та формування особових справ (6 чоловік);
  • Ведення військового обліку шляхом уточнення особистих даних військовозобов’язаних:

всього військовозобов’язаних по Кучаківський сільській раді – 483 з них

офіцерів -16 чол., призовників – 95 чол., учасників АТО -27 чол.;

  • Ведення обліку померлих військовозобов’язаних;
  • Передача паспортів померлих до Бориспільського Управління РВ ДМС України в Київській області;
  • Передача інформації в паперовому та електронному вигляді до Єдиного державного демографічного реєстру;
  • Реєстрація місця проживання та зняття з місця проживання громадян на території Кучаківської сільської ради:
  • знято з реєстрації – 19 осіб;
  • зареєстровано – 165 осіб;
  • перереєстрація в зв’язку з перейменуванням села Кірове та вулиць у селах сільської ради.

Спеціаліст по субсидіях здійснював заходи:

– Оформлення документів на призначення субсидій – 303 сім’ї;

– Оформлення документів для надання матеріальної допомоги:

  • учасники АТО – 10 сімей;
  • пенсіонери (УВВв, «діти війни») – 16 осіб;
  • громадяни працездатного віку – 5 осіб;
  • інваліди: І- гр.-1 особа, ІІ- гр.- 12 осіб, ІІІ гр.- 10 осіб;
  • учасники ЧАЕС – ІІ кат. – 8 осіб, ІІІ кат. – 2 особи;
  • дитина-інвалід – 1 ,
  • дитина на лікуванні – 2 ;
  • на поселення в стаціонарне відділення БРТЦСО на державне забезпечення – 4 особи.                                                                                                                                                                     -Облік осіб, вимушено переміщених зі східних областей – 31 особа.

Без коммент.  • Січень 27, 2017

Календар публікацій

Вересень 2017
П В С Ч П С Н
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Наша місія

Контакти

КОНТАКТНЫЕ ДАННЫЕ