Сесія від 24.12.2016 р.

Опубликовал kirovo  •  Рубрики: Документи

 

Сесія від 24.12.2016 р.

Порядок денний

№ п/п Питання № рішення
1 Про затвердження бюджету по Кучаківській сільській раді на 2017 рік

 

270-09-07
2 Про затвердження Положення  «Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кучаківської сільської ради на 2017 рік»

 

271-09-07
3 Про створення централізованої бухгалтерії при Кучаківській сільській раді

 

272-09-07
4 Про затвердження лімітів споживання електроенергії та комунальних послуг

 

273-09-07
5 Про упорядкування умов оплати праці та штатних розписів працівників органів місцевого самоврядування та окремих бюджетних установ Кучаківської сільської ради на 2017 рік

 

274-09-07
6 Про норматив використання бензину на автомобілі сільської ради на 2017 рік 275-09-07
7 Про подовження договорів оренди нежитлових приміщень, в яких  розташовані сільські клуби, бібліотеки, ДНЗ, медамбулаторія та ФАПи

 

276-09-07
8 Про погодження тарифу на теплову енергію по ТОВ «УКРТЕПЛО КИЇВ» в с. Кучаків та с. Лебедин Бориспільського району Київської області

 

277-09-07
9 Про внесення змін до сільського бюджету на 2016 рік

 

278-09-07
10 Про упорядкування структури заробітної плати працівникам Кіровської сільської ради з 01 грудня 2016 року

 

279-09-07
11 Про преміювання сільського голови Кучаківської сільської ради

 

280-09-07
12 Про преміювання заступника сільського голови та секретаря Кучаківської сільської ради

 

281-09-07
13 Про преміювання державних службовців, спеціалістів, інших працівників управління сільської ради та СПО с. Кучаків

 

282-09-07
14 Про зарахування  витрачених матеріалів на ремонт орендованого приміщення в рахунок орендної плати ФОП Васічко В.В. 283-09-07
15 Про  затвердження  бюджетних рахунків Кучаківської сільської ради  для

зарахування надходжень на 2017 рік

 

284-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

 

Р І Ш Е Н НЯ

 

 

Про внесення змін до рішення

Кучаківської сільської ради  від 18 грудня 2015 року № 27-03-07

«Про сільський бюджет на 2016 рік»

 

Відповідно до п.п.23, п.1, ст.26, п.п.1, п.а) ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, ст.76 і ст.77 Бюджетного кодексу України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2016 рік”, заслухавши рекомендації комісії з бюджету і житлово-комунального господарства, Кучаківська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

І. Внести зміни до рішення сільської ради  «Про сільський бюджет на 2016 рік» від 18 грудня 2015 року № 27-03-07 із змінами .

 

І.1. У пункті 1 цифри  «1 393 158,0», «1 364 458,0», «28 700,0» грн. залишити без змін.

 

І.2. У пункті 2 змінити цифри  «2 081 358,0», «1 407 958,0», «673 400,0» грн. залишити без змін.

 

ІІ. Внести зміни у додаток №2 до рішення, виклавши його у новій редакції, що додається.

 

ІІІ. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                   Дженжебір М.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

с.Кучаків

24 грудня 2016 р.

№ 278-09-07

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Пропозиції

Відповідно до п.п.23, п.1, ст.26, п.п.1, п.а) ст.29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.76 і ст.77 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», заслухавши рекомендації постійної комісії з бюджету і житлово-комунального господарства, внести зміни до сільського бюджету на 2016 рік:

 

 

І. Загальний фонд сільського бюджету

 

Враховуючи рекомендації постійної комісії з бюджету та житлово-комунального господарства, спрямувати вільний залишок бюджетних коштів по загальному фонду сільського бюджету станом на 01.01.2016 р. в сумі    39 900,00 грн.  на збільшення видатків у грудні 2016 р

 

І.1.   По КФК 010116 «Органи місцевого самоврядування» в сумі 12 200,00 грн.

І.1.1. по КЕКВ 2111  в сумі 10 000,00 грн;

І.1.2. по КЕКВ 2120  в сумі 2 200,00 грн.

 

І.1.   По КФК 060702 «Місцева пожежна охорона» в сумі 12 200,00 грн.

І.1.1. по КЕКВ 2111  в сумі 10 000,00 грн;

І.1.2. по КЕКВ 2120  в сумі 2 200,00 грн.

 

 

 

І.2. По КФК 110502 «Інші культурно-освітні заклади та заходи» в сумі   15 500  ,00 грн.

1.2.1. по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» для придбання новорічних подарунків : в сумі 15 500 ,00 грн.

 

ІІ. Внутрішні зміни по кодам функціональної класифікації видатків

ІІ.1. По КФК 010116 «Органи місцевого самоврядування»

Зменшити видатки по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»

  • в березні 2016 р. в сумі 4 000,00 грн

 

Збільшити видатки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»

  • в березні 2016 р. в сумі 4 000,00 грн

 

ІІІ.  Спланувати видатки на 2017 рік у сумі 4 500,00 грн.

ІІІ.1. По КФК 5011 «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту» в сумі 4 500,00 грн.

3.1.1.по КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку» для оплати вступного турнірного внеску за участь команди села в чемпіонаті по футболу.

 

 

 

 

ІV. Спеціальний фонд сільського бюджету

 

ІV. Спланувати видатки на 2017 рік у сумі 129 300,00 грн.

ІV.1. По КФК 0170 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів»

4.1.1.по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» для оплати капітального ремонту будівлі клубу с.Кучаків, а саме встановлення металопластикових вікон в сумі 49 300,00 грн.

4.1.2.по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання  і предметів довгострокового користування» для придбання трактора в сумі 80 000,00 грн.

 

 

 

 

Сільський голова                                                      Дженжебір М.М.

 

В.о. головного бухгалтера                                       Бондаренко І.М.

 

 

24 грудня  2016 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про упорядкування умов оплати праці

та штатних розписів працівників органів

місцевого самоврядування та окремих

бюджетних установ Кучаківської сільської

ради на 2017 рік

 

Згідно ст.25 та п.5 ст.26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», наказу Мінпраці України від 02.10.1996 р. №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів», постанови КМУ від 03.12.1997р.№1349 «Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування», постанови КМУ від 23 травня 2009 р. №494 «Про внесення змін у додаток 5 до постанови КМУ від 3 грудня 1997 р. N 1349», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів»,постанови КМУ від 06.02.2008 р. №34«Про внесення зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України», постанови КМУ від 20.05.2009 р. №482 «Про деякі питання оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету», постанови КМУ від 27.05.2009 р. №504 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268», Постанови КМУ від 30.08.2002 р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»,Постанови  КМУ від 09.12.2015 р. №1013 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів», Кіровська сільська рада

 

                                                        В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити структуру та загальну штатну чисельність апарату сільської ради в такому складі:

– сільський голова – 1;

– заступник сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету – 1;

– секретар ради – 1;

– головний бухгалтер – 1;

– спеціаліст І категорії –1;

– спеціаліст-землевпорядник – 2;

– завідувач військово-облікового бюро – 1;

– діловод – 0,5;

– бухгалтер – 2;

– юрист – 1;

– прибиральник службових приміщень – 0,5;

– водій – 1;

– оператор газового обладнання – 0,5;

– сторож – 1

Всього – 14,5 штатних одиниць (штатний розпис додається (Додаток №1)).

 

  1. Затвердити структуру та загальну штатну чисельність працівників сільської пожежної охорони с. Кучаків в такому складі:

– начальник СПО с.Кучаків – 1;

– водій пожежного автомобіля СПО с.Кучаків –4

Всього – 5 штатних одиниць (штатний розпис додається (Додаток №2)).

 

  1. Установити посадовий оклад ( тарифну ставку) працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки  розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, затвердженої постановою КМУ  від 30.08.2002 р. №1298 „Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих  галузей бюджетної сфери” в розмірі 1 600,00 грн.

 

  1. У разі, коли розмір посадового окладу працівників апарату сільської ради та працівників СПО с.Кучаків, нижчий ніж визначений законом розмір мінімальної заробітної плати, посадовий оклад установлюється на рівні відповідного розміру мінімальної зарплати.

Згідно проекту ЗУ «Про державний бюджет України на 2017 рік»   розмір мінімальної заробітної плати складає:

з 1 січня                                     3 200,00грн.  на місяць.

 

  1. Виплачувати посадовим особам апарату сільської ради щомісячні доплати та надбавки:
    • доплату за ранг до посадових окладів посадових осіб місцевого самоврядування, як для державних службовців, в таких розмірах:

1 ранг – 160,00 грн., 2 ранг – 150,00 грн., 3 ранг – 145,00 грн., 4 ранг – 140,00 грн., 5 ранг – 130,00 грн., 6 ранг – 120,00 грн., 7 ранг – 110,00 грн., 8 ранг – 100,00 грн., 9 ранг – 90,00 грн., 10 ранг – 80,00 грн., 11 ранг – 70,00 грн., 12 ранг – 60,00 грн., 13 ранг – 55,00 грн., 14 ранг – 50,00 грн., 15 ранг – 45,00 грн.

  • доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників у розмірі            50 % посадового окладу (крім керівників бюджетних установ та їх заступників, керівників структурних підрозділів цих установ та їх заступників);
  • надбавки за вислугу років з урахуванням доплати за ранг і окладу посадових осіб місцевого самоврядування залежно від стажу в ОМС у таких розмірах:

понад 3 роки – 10 %, понад 5 років – 15%, понад 10 років – 20%, понад 15 років – 25%, понад 20 років – 30%, понад 25 років – 40 %.

 

  1. Виплачувати працівникам пожежної охорони щомісячні доплати та надбавки:
    • доплату за роботу в нічний часу розмірі 40% посадового окладу за кожну годину роботи у період від 22 до 6 години;
    • доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників у розмірі     50 % посадового окладу відсутнього працівника або за вакантною посадою (за винятком керівників підрозділів);
    • надбавку за безперервну роботу до посадових окладів у таких розмірах:

понад 2 роки – 5 %, понад 5 років – 10%, понад 10 років – 15%, понад 15 років -20%, понад 20 років – 25%;

  • надбавки за класність водіям пожежного автомобіля до посадових окладів за відпрацьований час у таких розмірах:

2 класу – 10%,  1 класу – 25 %.

 

  1. Надавати працівникам матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та допомогу для оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника, згідно діючого законодавства.

 

  1. Здійснювати преміювання працівників, в т.ч. до державних і професійних свят та ювілейних дат у 2017 році в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі сільської ради та економії коштів на оплату праці, згідно Положення про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кучаківської сільської ради на 2017 рік.

 

  1. Умови оплати праці працівників та штатні розписи апарату сільської ради та служби пожежної охорони встановлюються з 1 січня 2017 року. Видатки, пов’язані з набранням чинності даного рішення здійснюються в межах асигнувань на оплату праці, затверджених у кошторисах на утримання відповідних установ.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

Сільський  голова                                        М.М. Дженжебір

 

 

 

 

 

 

Кучаків

24 грудня 2016 р.

№ 274-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення сесії Кучаківської сільської ради

від 24.12.2016 р. №274-09-07

 

«Затверджую»

Штат у кількості ­­­­­­­­­­­­­­­­­___14,5_______

штатних одиниць з місячним

фондом заробітної плати  за посадовими окладами

Двадцять сім тисяч триста п’ятдесят дві  грн. 50 коп.

__Сільський голова__

( посада )

__________________М.М. Дженжебір_

(підпис керівника, ініціали і прізвище )

______________________

(Число,місяць,рік)  М.П

 

Штатний  розпис

з  01 січня  2017  року

 

Кучаківська сільська рада

 

№п/п Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних посад Посадовий оклад

(грн.)

Фонд

заробітної плати

за посадовим окладом на

місяць

(грн.)

1 2 3 4 5
1 Сільський голова 1,0 3 127,00 3 127,00
2 Заступник сільського голови з  питань діяльності виконавчого комітету 1,0 2 692,00 2 692,00
3 Секретар ради 1,0 2 457,00 2 457,00
4 Головний бухгалтер 1,0 1 723,00 1 723,00
5 Спеціаліст І категорії 1,0 1 723,00 1 723,00
6 Спеціаліст -землевпорядник 2,0 1 723,00 3 446,00
7 Завідуючий військово-облікового бюро 1,0 1 723,00 1 723,00
8 Діловод 0,5 1 723,00 861,50
9 Бухгалтер 2,0 1 600,00 3 200,00
10 Юрист 1,0 1 600,00 1 600,00
11 Прибиральник службових приміщень 0,5 1 600,00 800,00
12 Оператор газових котлів 0,5 1 600,00 800,00
13 Сторож 1,0 1 600,00 1 600,00
14 Водій 1,0 1 600,00 1 600,00
  Всього 14,5 27 352,50

 

 

 

 

Сільський голова ­­­­­­­­­_______________________ М.М Дженжебір

 

В.о. головного бухгалтера_____________________ І.М. Бондаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення сесії Кучаківської сільської ради

від 24.12.2016 р. №274-09-07

 

«Затверджую»

Штат у кількості ­­­­­­­­­­­­­­­­­___5_______

штатних одиниць з місячним

фондом заробітної плати  за посадовими окладами

Вісім  тисяч  грн. 00 коп.

__Сільський голова__

( посада )

__________________М.М. Дженжебір_

(підпис керівника, ініціали і прізвище )

______________________

(Число,місяць,рік)  М.П

Штатний  розпис

з  01 січня  2017  року

 

Сільська пожежна охорона с. Кучаків

 

№п/п Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних посад Посадовий оклад

(грн.)

Фонд

заробітної плати

за посадовим окладом на

місяць

(грн.)

1 2 3 4 5
1 Начальник СПО с.Кірове 1,0 1 600,00 1 600,00
2 Водій  1кл. пожежного автомобіля 4,0 1 600,00 6 400,00
  Всього 5,0 8 000,00

 

 

 

Сільський голова ­­­­­­­­­_______________________ М.М Дженжебір

 

В.о. головного бухгалтера_____________________ І.М. Бондаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення сесії Кучаківської сільської ради

від 24.12.2016 р. №274-09-07

 

«Затверджую»

Штат у кількості ­­­­­­­­­­­­­­­­­___5_______

штатних одиниць з місячним

фондом заробітної плати  за посадовими окладами

Одинадцять тисяч триста двадцять грн. 00 коп.

__Сільський голова__

( посада )

_______________М.М. Дженжебір_

(підпис керівника, ініціали і прізвище )

______________________

(Число,місяць,рік)  М.П

 

 

 

 

Штатний  розпис

з  01 січня  2017  року

 

Сільська пожежна охорона с. Кучаків

 

№п/п Найменування  посад Кількість штатних посад Тарифний розряд Посадовий

оклад

Надбавки Доплати Фонд з/п

на місяць

 

вислуга років класність Нічні (40%) Святкові, вихідні
% Сума % Сума
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1 Начальник СПО с.Кірове 1,0 1 1 600,00 20   320,00 -    0,00 0,00 0,00 1 920,00
2 Водій  1кл. пожежного автомобіля 1,0 1 1 600,00 20 320,00 25 400,00

 

200,00 160,00 2 480,00
3 Водій  1кл. пожежного автомобіля 1,0 1 1 600,00 20 320,00 25 400,00 200,00 160,00 2 480,00
4 Водій  1кл. пожежного автомобіля 1,0 1 1 600,00 20 320,00 25 400,00 200,00 160,00 2 480,00
5 Водій  1кл. пожежного автомобіля 1,0 1 1 600,00 0,00 - 0,00 200,00 160,00 1 960,00
  Всього 5,0   8 000,00   1 280,00   1 200,00 800,00 640,00 11 320,00

 

 

 

 

 

Сільський голова ­­­­­­­­­_______________________ М.М Дженжебір

 

В.о. головного бухгалтера_____________________ І.М. Бондаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

 

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про створення централізованої бухгалтерії

при Кучаківській сільській раді

 

Згідно п.5 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою ефективності управління та покращення координації роботи з питань планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку і звітності, в зв’язку з тим, що з сільського бюджету  здійснюється фінансування окремих підрозділів, а саме: управління сільської ради та сільської пожежної охорони с.Кучаків, Кучаківська сільська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити створення централізованої бухгалтерії при Кучаківській сільській  раді.
  2. Затвердити структуру та чисельність штатних одиниць централізованої бухгалтерії з 01 січня 2017 р. у кількості 3 штатних одиниць ( головний бухгалтер – 1 од., бухгалтер – 1 од., бухгалтер (з виконанням обов’язків касира) – 1 од.).
  3. Включити структуру та кількість штатних одиниць централізованої бухгалтерії в штатний розпис управління сільської ради.
  4. Затвердити витрати на утримання централізованої бухгалтерії по КФК 0170 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної сільської рад та їх виконавчих комітетів».
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

Сільський голова                                                     М. М. Дженжебір

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Кучаків

24  грудня 2016 року

№ 272-09-07

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про сільський бюджет

на 2017 рік

 

Відповідно до п.п.23 п.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 69, 691, 77 Бюджетного кодексу України, проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2017 рік», Кучаківська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. Визначити на 2017 рік:
  • доходи сільського бюджету у сумі 1 985 000,0 грн. в тому числі доходи загального фонду сільського бюджету 1 951 00,0 грн., доходи спеціального фонду сільського бюджету 34 000,0 грн., згідно з додатком №1 до цього рішення;
  • видатки сільського бюджету у сумі 1 985 000,0 грн., в тому числі видатки загального фонду сільського бюджету 1 951 000,0 грн., видатки спеціального фонду сільського бюджету 34 000,0 грн.
  1. Затвердити загальний обсяг видатків сільського бюджету Кучаківської сільської ради на 2017 рік у сумі 1 985 000,0 грн., у тому числі по загальному фонду 1 951 000,0 грн. та спеціальному фонду 34 000,0 грн. за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів згідно з додатком №2 до цього рішення.
  • Установити, що головний розпорядник коштів сільського бюджету має право брати бюджетні зобов’язання та здійснювати відповідні видатки за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік Бориспільським управлінням Державної казначейської служби України Київської області.

Розпорядник бюджетних коштів бере зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.

Будь-які зобов’язання, взяті без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є порушенням бюджетного законодавства.

  1. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів сільського бюджету у сумі 5 000,00 грн.
  2. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду сільського бюджету на 2017 рік за їх економічною структурою:
  • оплата праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • поточні трансферти місцевим бюджетам.
  1. Надати право сільському голові:

VI.1. Укладати в установленому порядку угоди з управлінням державної казначейської служби України у Київській області на отримання середньострокових позик на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів сільського бюджету на 2017 рік, визначених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами.

VI.2. Укладати в установленому порядку угоди з управлінням Державної казначейської служби України в Київській області про отримання короткотермінових позичок на покриття тимчасових касових розривів бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв в межах поточного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами.

VI.3. Надати право у процесі виконання сільського бюджету протягом бюджетного року, у межах загального обсягу бюджетних призначень по головному розпоряднику (за бюджетною програмою) окремо за загальним та спеціальним фондом, здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі в розрізі економічної класифікації видатків бюджету.

VI.4.Вносити зміни до бюджету розпорядженням сільського голови із подальшим затвердженням даного розпорядження на найближчій сесії Кучаківської сільської ради.

  • Доручити сільському голові забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

Видатки, пов’язані із стимулюванням працівників бюджетних установ, здійснювати за умови забезпечення у повному обсязі бюджетними коштами обов’язкових виплат із заробітної плати та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії.

  • Доручити сільському голові утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для установи у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.
  1. Установити, що у загальному фонді сільського бюджету на 2017 рік до доходів належать надходження, визначені ст.69 Бюджетного кодексу України;
  2. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2017 рік у частині доходів є надходження, визначені ст.691, ст.71 Бюджетного кодексу України.
  3. Додатки №1, 2 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
  • Це рішення вводиться в дію з 01 січня 2017 року.
  • Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету та житлово-комунального господарства.

 

 

 

Сільський голова                                                  Дженжебір М.М.

 

с.Кучаків

24 грудня 2016 року

№ 270-09-07

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Про преміювання сільського голови

Кучаківської сільської ради

за підсумками роботи за 2016 рік

 

 

          Відповідно до  Постанови КМУ № 268 від 09.03.2006 року, Положення «Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кіровської сільської ради на 2016 рік», затвердженого рішенням сесії сільської ради від 18.12.2015 року” № 38-03-07,

З метою вдосконалення оплати праці працівників, стимулювання їх особистого вкладу в загальні результати роботи сільської ради, підвищення ефективності та якості роботи, за добросовісне виконання посадових обов’язків, за перевиконання дохідної частини загального фонду сільського бюджету, за рахунок фонду преміювання, економії фонду заробітної плати та в межах кошторисних призначень  в грудні 2016 року, Кучаківська сільська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Преміювати сільського голову Кучаківської сільської ради Дженжебіра М. М. в розмірі 100 % посадового окладу, за підсумками роботи за 2016 рік.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

Сільський голова                                                    Дженжебір М. М.

 

 

 

с. Кучаків

24  грудня  2016 року

№ 280-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про преміювання заступника сільського голови

з питань діяльності виконавчого комітету  та

секретаря Кучаківської сільської ради за

підсумками роботи за 2016 рік

 

          Відповідно до  Постанови КМУ № 268 від 09.03.2006 року, Положення «Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кіровської сільської ради на 2016 рік», затвердженого рішенням сесії сільської ради від 18.12.2015 року” № 38-03-07.

З метою вдосконалення оплати праці працівників, стимулювання їх особистого вкладу в загальні результати роботи сільської ради, підвищення ефективності та якості роботи, за добросовісне виконання посадових обов’язків, за перевиконання дохідної частини загального фонду сільського бюджету, за рахунок фонду преміювання, економії фонду заробітної плати та в межах кошторисних призначень  в грудні 2016 року, Кучаківська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Преміювати посадових осіб місцевого самоврядування за підсумками роботи за 2016 рік:
  • заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету сільської ради – Старостенко Н. С. в розмірі 100% від посадового окладу;
  • секретаря сільської ради – Бойко Л. І. в розмірі 100% від посадового окладу.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

Сільський голова                                                    Дженжебір М. М.

 

 

 

 

с. Кучаків

24  грудня  2016 року

№ 281-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про преміювання спеціалістів та

інших працівників управління

сільської ради та СПО с. Кучаків

за підсумками роботи за 2016 рік

 

          Відповідно до  Постанови КМУ № 268 від 09.03.2006 року, Положення «Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кіровської сільської ради на 2016 рік», затвердженого рішенням сесії сільської ради від 18.12.2015 року” № 38-03-07.

З метою вдосконалення оплати праці працівників, стимулювання їх особистого вкладу в загальні результати роботи сільської ради, підвищення ефективності та якості роботи, за добросовісне виконання посадових обов’язків, за перевиконання дохідної частини загального фонду сільського бюджету, за рахунок фонду преміювання, економії фонду заробітної плати та в межах кошторисних призначень  в грудні 2016 року, Кучаківська сільська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Преміювати за підсумками роботи за 2016 рік:

– посадових осіб місцевого самоврядування: спеціаліста І категорії сільської ради  – в розмірі 100 % посадового окладу;

– інших працівників управління: в. о гол. бухгалтера, бухгалтера, завідувача ВОБ, діловода, прибиральника службових приміщень, водія, сторожа, оператора газового обладнання  – в розмірі 100% посадового окладу;

– в.о. начальника СПО с. Кучаків та водіїв пожежного автомобіля – в розмірі 100% посадового окладу.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

Сільський голова                                                    Дженжебір М. М.

 

 

 

 

с. Кучаків

24  грудня  2016 року

№ 282-09-07

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Про затвердження лімітів

споживання електроенергії

та комунальних послуг

 

Відповідно до рішення сесії Кучаківської сільської ради від 24.12.2016 р. №270-09-07 «Про сільський бюджет на 2017 рік», враховуючи фактичні витрати, Кучаківська сільська рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1.Затвердити ліміти споживання в фізичних обсягах енергоносіїв та комунальних послуг бюджетними установами, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету на 2017 рік:

 

1.1.Ліміти споживання природного газу:

– по КФК 0170 (Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів) –7 000 м3.

 

1.2.Ліміти споживання електроенергії:

– по КФК 0170 (Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів) – 8 000 кВт,

– по КФК 7010 (місцева пожежна охорона) – 4 300 кВт,

– по КФК 6060 (благоустрій міст, сіл та селищ) – 90 900 кВт.

 

1.3.Ліміти споживання водопостачання та водовідведення:

– по КФК 0170 (Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів) – 51 м3.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

Сільський голова                                                    Дженжебір М.М.

с. Кучаків

24 грудня 2016 року

№ 273-09-07

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

Про погодження тарифу на теплову енергію

по ТОВ «УКРТЕПЛО КИЇВ» в с. Кучаків та

с.Лебедин Бориспільського району Київської області

 

Відповідно до п.п.2, п. а), ст.28  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,                                   п.4, 5, 6, ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», розглянувши заяви ТОВ «УКРТЕПЛО КИЇВ» від 12.12.2016 року №4522, №4523 щодо встановлення тарифів на теплову енергію, що виробляється котельнями в с.Кучаків та с. Лебедин, Кучаківська сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Погодити тарифи на теплову енергію на опалювальний сезон 2016 – 2017 р.р., що виробляється котельнею в с.Кучаків, вул.Пащенкових, 18-Б.
    • Тариф на теплову енергію у розмірі 1 920,00 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ,                                                у тому числі:

– тариф на виробництво теплової енергії у розмірі 1 316,05 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ;

– тариф на транспортування теплової енергії у розмірі 480,37 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ;

– тариф на постачання теплової енергії у розмірі 123,58 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ.

 

  1. Погодити тарифи на теплову енергію на опалювальний сезон 2016 – 2017 рр., що виробляється котельнею в с.Лебедин, вул.Шевченка, 1-Г.

2.1. Тариф на теплову енергію у розмірі 1 920,00 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ, у тому числі:

– тариф на виробництво теплової енергії у розмірі 1 391,16 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ;

– тариф на транспортування теплової енергії у розмірі 405,26 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ;

– тариф на постачання теплової енергії у розмірі 123,58 грн./Гкал, з урахуванням ПДВ.

 

  1. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Кучаківської сільської ради від 19 жовтня 2015 року № 07.
  2. Виконавчому комітету сільської ради забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному сайті сільської ради в 10-ти денний термін.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з бюджету та житлово-комунального господарства.

 

 

Сільський голова                                                                 М.М. Дженжебір

 

 

 

 

 

с. Кучаків

24 грудня  2016 року

№ 277-09-07

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Про затвердження Положення  «Про порядок

преміювання працівників органів місцевого самоврядування,

централізованої бухгалтерії та інших установ

Кучаківської сільської ради на 2017 рік»

 

На підставі статті 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 09.03.2006 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів». З метою вдосконалення оплати праці працівників, стимулювання їх особистого вкладу в загальні результати роботи, підвищення ефективності та якості роботи, за сумлінне виконання вказівок та доручень керівництва органу місцевого самоврядування, дотримання і виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, а також до державних, професійних свят та ювілейних дат, Кучаківська сільська рада

 

ВИРІШИЛА :

 

1.Затвердити  Положення «Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування, централізованої бухгалтерії та інших установ Кучаківської сільської ради на 2017 рік».

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

Сільський  голова                                                       М.М. Дженжебір

 

 

 

с. Кучаків

24 грудня 2016 року

№ 271-09-07

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням сесії Кучаківської сільської ради

від 24 грудня 2016 року № 271-09-07

                                                                                                                                

Положення

Про порядок преміювання працівників органів місцевого самоврядування,

централізованої бухгалтерії та інших установ Кіровської сільської ради

на 2017 рік

  1. Загальні положення

1.1. Дане Положення розроблене на підставі статті 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 09.03.2006 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» і затверджується з метою матеріальної зацікавленості працівників Кіровської сільської ради у підвищенні ефективності роботи в питаннях, що входять до їх компетенції, посилення їх відповідальності за виконання службових обов’язків та доручень керівництва, стимулювання особистого вкладу у загальні результати роботи установи.

1.2. Цим положенням визначається порядок і умови виплати премії сільському голові, заступнику сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету, секретарю та іншим посадовим особам, працівникам управління та окремих установ сільської ради, які працюють у штаті та на умовах сумісництва в межах штатного розпису сільської ради.

1.3. Джерелом для виплати премії є фонд преміювання та економія фонду оплати праці бюджету сільської ради. При цьому загальна сума коштів, що направляється при плануванні на преміювання не може бути меншою, ніж 10 відсотків посадових окладів.

1.4.  Премія виплачується  при  дотриманні умов, викладених в пунктах даного положення за підсумками  роботи за місяць, квартал, рік; з нагоди ювілейних та на честь святкових дат, державних професійних свят, за рахунок і в межах фонду преміювання та економії фонду заробітної плати, а також частини перевиконання бюджету по доходах.

 

  1. Умови та показники преміювання

2.1. Основними показниками для преміювання працівників є:

– сумлінне виконання службових обов’язків, визначених посадовими інструкціями;

– дотримання і виконання правил внутрішнього трудового розпорядку;

– особистий вклад у загальні результати роботи;

– сумлінне виконання вказівок та доручень керівництва органу місцевого самоврядування;

– виконання особливих робіт;

– інтенсивність праці;

– розширений обсяг роботи.

2.2.  Підставою для позбавлення (зменшення розміру) премії є:

– звільнення працівника за власним бажанням;

– порушення трудової дисципліни;

– невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків та інших упущеннях в роботі;

– винесення догани (премія не виплачується протягом дії дисциплінарного стягнення).

 

  1. Порядок нарахування та виплати премії

3.1.  Преміювання сільського голови та заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету проводиться на підставі рішення сесії.

3.2. Преміювання інших працівників сільської ради проводиться на підставі розпорядження сільського голови.

3.3. Рішення щодо розміру премії (як в абсолютній сумі так і в відсотках до посадового окладу) приймає: щодо сільського голови, заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету – сесія сільської ради, інших працівників сільської ради – сільський голова.

 

3.4. Сільський голова має право на преміювання працівників (незалежно від посади, яку вони займають):

–  з нагоди професійних та державних свят (День Конституції, День Незалежності, День місцевого самоврядування);

–  з нагоди святкування Міжнародного-жіночого Дня 8 Березня та Дня захисника України 14 жовтня;

–  у зв’язку з ювілейними датами (25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60- річчям від дня народження).

 

3.4. Максимальна межа премії для кожного працівника не встановлюється (розмір премії необмежений в межах кошторису).

3.5. Нарахування і виплата премій проводиться у строки нарахування і виплати заробітної плати.

 

 

 

 

Сільський  голова                                                       М.М. Дженжебір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

 

                                        Р І Ш Е Н Н Я

 

Про норматив використання бензину

на автомобілі сільської ради на 2017 рік

 

Згідно ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Наказом Міністерства транспорту України від 10.02.1998 року № 43 “Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті”,  Наказу Міністерства інфраструктури України №36 від 24.01.2012 року «Про затвердження змін до норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті», Кучаківська сільська рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

  1. Встановити на 2017 рік норматив використання бензину на службовий автомобіль Кіровської сільської ради марки ВАЗ 21043, шасі ХТК 210430, держ. номер АІ 0697 АС та пожежний автомобіль СПО с. Кучаків марки ГАЗ-66 держ. № АІ 31-44 СТ в кількості 10 літрів на добу на кожний автомобіль.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

Сільський  голова                                       М.М. Дженжебір

 

 

 

 

 

с. Кучаків

24  грудня 2016 року

№ 275-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про подовження договорів оренди

нежитлових приміщень, в яких

розташовані сільські клуби, бібліотеки,

ДНЗ, медамбулаторія та ФАПи

 

 

Відповідно до п.31, ст.26, п.п. 1, а), ст. 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»»,  Закону України „Про оренду державного та комунального майна” від 10.04.1992 р. № 2269-ХІІ та «Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду державного майна» затвердженої постановою КМУ від 04.10.1995 р. №786 (із змінами та доповненнями), Кучаківська сільська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

  1. Продовжити на 2017 рік дію договорів оренди нежитлових приміщень, в яких розташовані сільські клуби, бібліотеки, ДНЗ, медамбулаторія та ФАПи по вказаних об’єктах з орендарями:

 

Відділ освіти БРДА:

  • ДНЗ «Журавлик» з прилеглими приміщеннями площею 839,0 м кв. в с. Кучаків, вул. Пащенкових, 18А;
  • ДНЗ «Лебедик» з прилеглими приміщеннями площею 949,5 м кв в с. Лебедин, вул. Шевченка, 1-г.

 

Відділ культури БРДА:

  • клуб площею 92,1 м кв. та бібліотека площею  71,0 м кв. в будівлі клубу с. Кучаків (бувша школа) в с. Кучаків, вул. Пащенкових, 43а;
  • клуб площею 88,7 м кв. та бібліотека площею 26,0 м кв. в приміщенні клубу в с. Артемівка, вул. Червоноармійська, 2а;
  • клуб площею 193,7 м кв. в приміщенні клубу в с. Лебедин, вул. Гетьмана Івана Сулими, 53;
  • бібліотека площею 32,8 м кв. в приміщенні спортивної зали в с. Лебедин, вул. Гетьмана Івана Сулими, 61;
  • клуб та бібліотека загальною площею – 257,0 м кв. в будинку-приміщенні клубу в с. Сулимівка, вул. Гетьмана Івана Сулими, 1а;
  • клуб площею 52,4 м кв. та бібліотека площею 57,1 м кв. в приміщенні ФАПу в с. Мала Стариця, вул. Гетьмана Івана Сулими, 38Б.

 

Комунальний медичний заклад БРР «Бориспільський центр первинної медико-санітарної допомоги»:

  • будівля медамбулаторії з прилеглими приміщеннями площею 206,0 м кв. в с. Кучаків, вул. Гетьмана Івана Сулими, 100;
  • ФАП площею 72,5 м кв.  в с. Сулимівка, вул. Гетьмана Івана Сулими, 2;
  • ФАП площею 34,2 м кв.  в с. Мала Стариця, вул. Гетьмана Івана Сулими, 38Б.
  1. Розмір орендної плати встановити згідно «Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду державного майна» затвердженої постановою КМУ від 04.10.1995 р. №786 (із змінами та доповненнями).
  2. Зобов’язати орендарів підтримувати орендовані приміщення та прилеглу територію в радіусі 10 м в належному стані.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з бюджету та житлово-комунального господарства.

 

 

Сільський голова                                                                 Дженжебір М.М.

 

 

 

с. Кучаків

24 грудня 2016 року

№ 276-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про упорядкування структури заробітної плати

працівникам Кучаківської сільської ради

з 01 грудня 2016 року

 

 

Керуючись ст.25 та п.5 ст.26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до постанови  Кабінету Міністрів України  від 09.12.2015 № 1013 «Про упорядкування структури заробітної плати,  особливості проведення індексації та внесення  змін до деяких нормативно-правових актів», Кучаківська сільська рада

 

                                                        В И Р І Ш И Л А:

  1. У межах видатків на оплату праці, затверджених у кошторисі сільської ради на 2016 рік, у тому числі за рахунок виплат, пов’язаних з індексацією, надбавок, доплат та премій, підвищити з 01 грудня 2016 року  на 25 відсотків  посадові оклади  керівним працівникам, спеціалістам та службовцям сільської ради, розміри яких затверджено додатками 54 – 55 до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” із урахуванням змін, внесених постановами  Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2008 р. № 34 “Про внесення зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України” та від 20 травня 2009 р. № 482 “Деякі питання оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету”.
  2. Внести зміни в штатний розпис управління сільської ради в частині посадових окладів, викласти його в новій редакції (додаток №1) та ввести в дію з 01.12.2016 року.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету та житлово-комунального господарства.

 

 

 

Сільський  голова                                                  М. М. Дженжебір

 

 

 

 

с. Кучаків

24 грудня 2016 р.

№ 279-09-07

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення сесії Кучаківської сільської ради

від 24.12.2016 р. №279-09-07

 

«Затверджую»

Штат у кількості ­­­­­­­­­­­­­­­­­___14,5_______

штатних одиниць з місячним

фондом заробітної плати  за посадовими окладами

Двадцять сім тисяч триста п’ятдесят дві  грн. 50 коп.

__Сільський голова__

( посада )

__________________М. М. Дженжебір_

(підпис керівника, ініціали і прізвище )

______________________

(Число,місяць,рік)  М.П

 

Штатний  розпис

з  01 грудня  2016  року

 

Кучаківська сільська рада

 

№п/п Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних посад Посадовий оклад

(грн.)

Фонд

заробітної плати

за посадовим окладом на

місяць

(грн.)

1 2 3 4 5
1 Сільський голова 1,0 3 127,00 3 127,00
2 Заступник сільського голови з  питань діяльності виконавчого комітету 1,0 2 692,00 2 692,00
3 Секретар ради 1,0 2 457,00 2 457,00
4 Головний бухгалтер 1,0 1 723,00 1 723,00
5 Спеціаліст І категорії 1,0 1 723,00 1 723,00
6 Спеціаліст -землевпорядник 2,0 1 723,00 3 446,00
7 Завідуючий військово-облікового бюро 1,0 1 723,00 1 723,00
8 Діловод 0,5 1 723,00 861,50
9 Бухгалтер 2,0 1 600,00 3 200,00
10 Юрист 1,0 1 600,00 1 600,00
11 Прибиральник службових приміщень 0,5 1 600,00 800,00
12 Оператор газових котлів 0,5 1 600,00 800,00
13 Сторож 1,0 1 600,00 1 600,00
14 Водій 1,0 1 600,00 1 600,00
  Всього 14,5 27 352,50

 

 

 

 

Сільський голова ­­­­­­­­­_______________________ М.М Дженжебір

 

В.о. головного бухгалтера_____________________ І.М. Бондаренко

 

 

 

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про зарахування вартості витрачених матеріалів на ремонт орендованого приміщення в рахунок орендної плати

ФОП Васічко В. В.

 

Керуючись ч.1 ст.52, ч.6 ст.59, ч.5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Закону України «Про оренду державного та комунального майна», «Положення про оренду майна, що є комунальною власністю територіальної громади населених пунктів Кучаківської сільської ради», затвердженого рішенням Кучаківської сільської ради від 11 жовтня 2016 р. № 205 -07-07, рішення Кучаківської сільської ради від 11 жовтня 2016 р. № 253-07-07 «Про надання дозволу на проведення ремонту орендованого майна», договору оренди №6 від 09.08.2011 р., розглянувши заяву ФОП Васічко В. В. та врахувавши висновки постійної комісії з питань бюджету та житлово-комунального господарства, сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Зарахувати фізичній особі-підприємцю Васічко В. В. вартість витрачених матеріалів  на утеплення стін та заміну покриття підлоги в орендованому приміщенні (площею 88,8 м.кв., розташованого за адресою: с. Сулимівка, вул. Садова, 1 ), що перебуває на балансі Кучаківської сільської ради, в сумі 16 609,40 грн. (Шістнадцять тисяч шістсот дев’ять грн. 40 коп.) в рахунок орендної плати за 2016 рік.

 

  1. Бухгалтерській службі виконавчого комітету сільської ради провести розрахунок з ФОП Васічко В.В. у відповідності з рішенням

 

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з бюджету та житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

Сільський голова                                                        М. М. Дженжебір

 

 

с. Кучаків

24 грудня 2016 року

№ 283-09-07

 

 

 

 

Кучаківська сільська рада

Бориспільського району

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Про  затвердження  бюджетних рахунків

Кучаківської сільської ради  для

зарахування надходжень на 2017 рік

 

 

 

Відповідно до п.п.23 п.1 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.69, 691 Бюджетного кодексу України, Кучаківська сільська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити бюджетні рахунки для зарахування надходжень до місцевого бюджету Кучаківської сільської ради, згідно  кодів бюджетної  класифікації:

 

КБК Назва
11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати
11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата
11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування
11020202 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об’єднань)
12020100 Податок з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (юридичних осіб)
12020200 Податок з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (з громадян)
12030100 Збір за першу реєстрацію колісних транспортних засобів (юридичних осіб)
12030200 Збір за першу реєстрацію колісних транспортних засобів (фізичних осіб)
13010200 Збір за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)
13020200 Збір за спеціальне використання води водних об’єктів місцевого значення
13020400 Надходження збору за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства
13030200 Плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення
13030600 Плата за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин
13050100 Земельний податок з юридичних осіб
13050200 Орендна плата з юридичних осіб
13050300 Земельний податок з фізичних осіб
13050500 Орендна плата з фізичних осіб
16010200 Комунальний податок
18010100 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами
18010200 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами
18040100 Збір за провадження торговельної діяльності (роздрібна торгівля), сплачений фізичними особами
18040200 Збір за провадження торговельної діяльності (роздрібна торгівля), сплачений юридичними особами
18040500 Збір за провадження торговельної діяльності (оптова торгівля), сплачений фізичними особами
18040600 Збір за провадження торговельної діяльності (ресторанне господарство), сплачений фізичними особами
18040700 Збір за провадження торговельної діяльності (оптова торгівля), сплачений юридичними особами
18040800 Збір за провадження торговельної діяльності (ресторанне господарство), сплачений юридичними особами
18040900 Збір за провадження торговельної діяльності із придбанням пільгового торгового патенту
18041000 Збір за провадження торговельної діяльності із придбанням короткотермінового торгового патенту
18041300 Збір за провадження діяльності з надання платних послуг, сплачений фізичними особами
18041400 Збір за провадження діяльності з надання платних послуг, сплачений юридичними особами
18041500 Збір за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах
18041700 Збір за здійснення діяльності у сфері розваг, сплачений юридичними особами
18041800 Збір за здійснення діяльності у сфері розваг, сплачений фізичними особами
18050100 Єдиний податок з юридичних осіб, нарахований до 1 січня  2011 року
18050200 Єдиний податок з фізичних осіб, нарахований до 1 січня  2011 року
18050300 Єдиний податок з юридичних осіб
18050400 Єдиний податок з фізичних осіб
19010101 Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення
19010201 Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти
19010301 Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини
19010500 Надходження від здійснення торгівлі на митній території України паливом власного виробництва та/або виробленим з давальницької сировини податковими агентами
19040100 Фіксований сільськогосподарський податок, нарахований після 1 січня 2001 року
19050200 Інші збори за забруднення навколишнього природного середовища до Фонду охорони навколишнього природного середовища
19050300 Надходження від сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища фізичними особами
21050000 Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів
21080900 Штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг
21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції
21110000 Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва
22010300 Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
22010900 Плата за державну реєстрацію (крім реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
22011100 Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами
22090100 Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування
22090400 Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України
24060300 Інші надходження
24060600 Надходження коштів з рахунків виборчих фондів
24062100 Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності
24170000 Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту
31010200 Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі
41020300 Дотації вирівнювання, що одержуються з районних та міських (міст Києва і Севастополя, міст республіканського і обласного значення) бюджетів
41034403 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (бюджети: міст районного значення, сіл, селищ чи їх об’єднань)

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету і житлово-комунального господарства.

 

 

 

Сільський голова                                                            Дженжебір М. М.

 

 

 

 

с. Кучаків

24 грудня 2016 року

№284-09-07

 

 

Без коммент.  • Січень 27, 2017

Календар публікацій

Листопад 2017
П В С Ч П С Н
« Жов    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Наша місія

Контакти

КОНТАКТНЫЕ ДАННЫЕ