Микола Дженжебір про дороги та опонентів

Опубликовал kirovo  •  Рубрики: ЗМІ про нас

Микола Дженжебір про дороги та опонентів

 

Кілька тижнів тому на електронну адресу редакції надійшов лист. У ньому пропонувалось переглянути публікацію (www.chesno.org/news/2443/) про те, як сільський голова Кучакова Микола Дженжебір за державні гроші відремонтував у Лебедині дорогу на вулиці, де живе його донька, і ніби-то суддя.

 

Дорога тупикова(!), виходить до посадки та залізничної колії. А коли з неї виїжджаєш, то на головну. У листі йдеться, що проклала дорогу фірма, близька до дружини екс-регіонала Віталія Борта, а ремонтувало її донецьке підприємство ПрАТ «Комунтранс», близьке до родини Пшонки.

Інформація цікава і журналісту: є за що ухопитися і розпитати.

Домовляюсь із сільським головою про зустріч, їду в село. Головна дорога від Борисполя через Кучаків на Баришівку та Яготин більш-менш залатана, але ямки є. Добряче розбитий асфальт біля залізничного переїзду, але тут керує ПАТ «Укрзалізниця». До слова, головну дорогу через село, як і всі інші – державного значення – в районі обслуговує ПрАТ «Комунтранс».

Голова на місці, застаю його в робочому кабінеті. Він щось підписує. Я присідаю, починаємо спілкуватися.

– Миколо Миколайовичу, я приїхав, щоб поговорити про те, як ви заасфальтували вулицю Незалежності, де живе ваша донька.

– Те, що там живе моя донька, це збіг обставин. Це  по-перше. По-друге, приймав рішення не сільський голова, а депутати. І керувались вони не тим, що там живе моя донька, а тим, щоб люди, які йдуть на електричку, менше йшли по болоту. Якби ми мали повноваження, ми б і попід коліями дорогу зробили. Але там господарює ПАТ «Укрзалізниця».

Якщо казати про саму дорогу, то ми її почали робити ще 10 років тому. Для початку відсипали щебенем. А потім, за допомоги Сергія Міщенка, депутата ВРУ, внесли її в державну програму. Гроші виділили лише у листопаді 2016 року. Добре, що встигли освоїти. Лише ми і Рогозівська сільрада. На район виділяли п’ятьом сільським радам.

– Капремонт дороги зробили до і по вул. Незалежності, до вул. Богдана Хмельницького. Скільки це метрів, яка ширина дороги і скільки витратили грошей?

– Я вже казав, гроші виділяли саме на цю дорогу. За виготовлення проекту заплатила сільська рада, а 1 млн 58 тис. грн виділили з державного бюджету. Довжина, відповідно до проекту, 620 м, а ширина – 3,5 м. До вулиці Хмельницького зробили поточний ремонт за кошти сільради. Капремонт робила компанія «Ю.ДІ.ДЖИ.». Поточний – ПрАТ «Комунтранс».

– Чи пов’язані ці компанії із донецькими і Пшонкою?

– ПрАТ «Комунтранс» ремонтує всі дороги державного значення в Бориспільському районі. Коли запрошували їх, виходили з того, що вони поряд, є техніка. Коли робили капремонт, підбирали компанію, яка б зробила якісно і недорого. Якби ото не сказали про донецьких і Пшонку, я б і не знав. Партій чимало. Я ж – не прибічник партій. У основі моєї роботи стоять наші люди, для них потрібно робити добро і створювати комфортні умови проживання. І доки я голова, робитиму все для сільської громади. Якщо журналісти побачили в цій дорозі донецький слід – це проблема журналістів або замовників, які розхитують ситуацію і на цьому спекулюють. І, якщо вже розмова зайшла про донецьких, вони що – не українці?

– На території сільради понад 200 км доріг. Чому вирішили робити саме цю?

– Ця дорога необхідна для половини жителів села Лебедин, нею вони скорочують шлях: ідуть до школи, у садочок, до пошти, аптеки, медамбулаторії, до сільради, електрички. Тепер люди не ходять по багнюці, а йдуть по дорозі з комфортом.

– А що з іншими вулицями?

– Минулого року хотіли зробити в Лебедині на вул. Гетьмана Сулими ямковий ремонт, але не встигли. Спланували на цей рік. У Стариці на вулицю Мічуріна мають завезти кілька машин щебня, депутат Міщенко пообіцяв. Також у Старицю завеземо піску і вирівняємо основу частини вулиці Михайлівської. У Артемівці спланували відсівом вирівняти ямки на вулиці Зарічній, яка веде до залізничного вокзалу. Плануємо облаштувати тротуарну доріжку в Кучакові, вздовж головної дороги. На це районна рада виділила нам 1,3 млн грн, як субвенцію із районного бюджету. Покладемо плитку. Хотіли б зробити більше, але грошей на все не вистачає. Наприклад, цього року більшість бюджету піде на виготовлення Генеральних планів.

Поки що ямкових ремонтів не плануємо, але дивитимемося, які будуть надходження в бюджет. Будуть гроші – зберемо сесію і, як депутати вирішать, ті вулиці й робитимемо.

– «Комунтранс» буде щось робити у селах?

– Вони вже зробили ямковий ремонт між Артемівкою та Кучаковим. Почали восени, але погодні умови не дали закінчити. Тому частину зробили минулого року, іншу доробили на днях. Також на цей рік заплановано зробити ямковий ремонт у Кучакові.

– Ви сказали, що публікацію про дорогу до будинку доньки, донецький слід і зв’язки з Пшонкою могли замовити. Думаєте на когось конкретно?

– Є в нас депутат Бориспільської районної ради Микола Тригубенко. Родом звідси, але за молодості поїхав жити в Київ. Вийшов на пенсію, повернувся додому. На останніх виборах набрав 74 голоси, так і став депутатом. Тепер він та його команда «наводять порядки». Але порядок починається з простого – робити добрі справи. А зі злом нічого не побудуєш. Краще б вони свою енергію направляли на створення умов для комфортного проживання людей у селі. Та що далеко ходити? Раз на рік ми проводимо суботник. Хоча б один із них прийшов. Для початку треба щось зробити для людей, а потім критикувати. А так –  вони морального права не мають щось казати, бо не є повноцінними членами громади.

– Як думаєте, навіщо депутат і команда за це взялись?

– Рвуться до влади. Скоро ж вибори. Наприклад, один із їхньої команди балотувався на сільського голову. Другий розвалив ЖЕК. Третій керує комунальним підприємством, але бачу, що не справляється. На виконкомі та сесії прийняли рішення контракт із ним не підписувати. Ось такі люди й хочуть керувати селом. Вони розуміють, що мене важко буде перемогти на виборах, бо я переймаюся людськими проблемами більше 37 років, тому й використовують брудні технології. Спочатку паплюжили сільського голову в прокуратурі, в поліції. Тепер дістались і до ЗМІ. Нещодавно Тригубенко привозив знімальну групу одного з загальнодержавних каналів. Ми саме навколо сільради листя гребли. Журналістка подивилась на нас, на Тригубенка, та сказала, що тут немає про що знімати, вони розвернулись і поїхали.

Краще б Тригубенко постарався як депутат і заасфальтував ту вулицю, де в нього двоповерхова дача стоїть. Має вантажного ЗІЛа, їздить ним по вулиці, розбиває дорогу… Але ж критикувати легше.

– Які проблеми – крім доріг – стоять перед сільською радою? Можливо, у вас щось заплановано зробити в цьому році?

– Одна з основних – це сміття. Якщо брати села, не всі жителі заключили договори на його вивезення. Але ми над цим працюємо. Якщо зупинятись на садових товариствах –  хто не заключив, на них не можемо впливати, бо всі товариства знаходяться за межами населених пунктів. Тут більше компетенція райдержадміністрації. Сподіваюсь, із їхньою допомогою вирішимо і це питання.

До нагальних проблем можна віднести те, що немає нормальних зон відпочинку. Наприклад, є Сулимівський парк, але грошей, щоб його впорядкувати, не вистачає.

Із планів на цей рік – хочемо потрапити до державної програми, яка дозволить замінити в усіх селах лампи нічного освітлення на економніші.

Ще проблема – це дехто з наших людей, які вважають, що їм усі винні. Та ніхто нам нічого не винен. Ми самі маємо засукати рукави і працювати. Бо це наш великий дім – наше село, наша вулиця, оселя, у якій живемо. І я, як сільський голова, в першу чергу буду допомагати тим людям, які вирішують вуличні проблеми, які активні, які вболівають за село. Це краще, ніж допомагати тим, хто смітить, хто пасивний та сидить і чекає, що хтось прийде і за нього все зробить.

 

Павло МАГДЕНКО,

фото автора

Матеріал газети “Термінал” від 20 квітня 2017 року №8 (217)imgonline-com-ua-Osvetlenie-GaVuqF118CCp

Без коммент.  • Квітень 22, 2017

Календар публікацій

Листопад 2017
П В С Ч П С Н
« Жов    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Наша місія

Контакти

КОНТАКТНЫЕ ДАННЫЕ